Loading...

Lectra powołuje Holgera Max-Langa na stanowisko Dyrektora Zarządzającego w regionie Europy Środkowej, Wschodniej i Rosji

Lectra, partner technologiczny przedsiębiorstw wykorzystujących tkaniny i skórę, ma przyjemność ogłosić powołanie Holgera Max-Langa na stanowisko Dyrektora Zarządzającego w regionie Europy Środkowej, Wschodniej i Rosji. Holger Max-Lang będzie sprawował swoją funkcję z Ismaning, niedaleko Monachium.

 

Europa Środkowa i Wschodnia oraz Rosja to dla firmy Lectra region strategiczny, o dużym potencjale,  dzięki silnej branży samochodowej i dynamicznie rozwijającemu się przemysłowi meblowemu, szczególnie w Niemczech i w Polsce, oraz dzięki bliskim powiązaniom między markami modowymi z Niemiec, Austrii i Szwajcarii a dostawcami z Europy Wschodniej.

Holger Max-Lang skupi się na realizacji strategii firmy Lectra zorientowanej na klienta, która wspiera przedsiębiorstwa z branży modowej, odzieżowe, samochodowej oraz meblarskiej w pomyślnym wdrażaniu rozwiązań zgodnych z koncepcją Przemysłu 4.0. Przemysł 4.0, oparty na cyfryzacji procesów przemysłowych, od projektowania po etap produkcji, definiuje na nowo sposób organizacji fabryk. Inteligentna i połączona fabryka, wspiera łańcuch wartości i skupia się na nowym, cyfrowym cyklu życia produktów.

 

– Przemysł 4.0 intensywnie wkracza w nasze codzienne życie: Internet Rzeczy, SaaS (oprogramowanie na zasadzie świadczenia usług), technologia chmury, analiza i wykorzystywanie danych, stały się kluczowe – podkreśla Daniel Harari.  – Pracując dla firmy Lectra od ponad 15 lat, Holger zdobył ogromne doświadczenie i poznał DNA firmy Lectra, i ma bardzo silną pozycję, umożliwiającą mu wspieranie naszych klientów w cyfryzacji procesów.

– Przemysł 4.0 narodził się w Niemczech.  Dlatego też w naszym regionie wiele firm chętnie przyjmuje jego zasady. Lectra jest bardzo dobrze przygotowana do wspierania swoich klientów w procesie transformacji – mówi Holger Max-Lang.  – Moje oczekiwania z punktu widzenia nowego stanowiska, to jeszcze bliższy dialog z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami, aby umożliwić im pełne zrozumienie korzyści z wiedzy, którą zdobyliśmy i nadal zdobywamy. Będziemy wykorzystywali tę wiedzę do zwiększania konkurencyjności naszych klientów i generowania większej wartości dodanej dla ich firm.

Holger pracował wcześniej w marketingu i sprzedaży w branży IT oraz w przemyśle samochodowym. We wrześniu 2002 roku dołączył do niemieckiego oddziału Lectra jako przedstawiciel handlowy dla klientów z branży samochodowej. Następnie zajmował różne stanowiska w regionalnym dziale sprzedaży, w tym stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży na wszystkie rynki Lectra w regionie Europy Środkowej, Wschodniej i Rosji. Od września 2017 roku zajmował stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu w przemyśle samochodowym, a jego zadaniem było rozwijanie sektora cięcia skór na całym świecie.

Kategorie