Loading...

Lectra prezentuje dwa pionierskie rozwiązania zgodne z ideą Przemysłu 4.0 podczas corocznej konferencji meblarskiej

Furniture on Demand by Lectra i Versalis® 2019 zwiększają możliwości personalizacji i produktywność przyszłościowych firm meblarskich

Paryż, 2 lipca 2019 r. – Lectra umacnia swoją pozycję lidera Przemysłu 4.0, prezentując na konferencji pod hasłem „Tchnijmy nowe życie w produkcję mebli” dwa wizjonerskie rozwiązania: Furniture on Demand by Lectra i Versalis® 2019.
Ponad 50 gości i ekspertów branżowych z 12 krajów zebrało się w Międzynarodowym Centrum Konferencji i Zaawansowanych Technologii Lectra (IATC) w Bordeaux-Cestas we Francji, aby zgłębić, jak radykalnie i szybko zmienia się branża meblarska. W ramach prezentacji otwierającej konferencję, wygłoszonej przez Centre for Labor Studies (CSIL) i Lectrę, szczegółowo omówiono, w jaki sposób personalizacja, ekonomia doświadczenia, zrównoważony rozwój i ewolucja w handlu detalicznym skłaniają firmy meblarskie do przeobrażania swojej działalności i procesów.
Podczas ponad półtora dnia pokazów, warsztatów, wygłaszania prezentacji i opinii klientów, eksperci z branży określili, w jaki sposób przyspieszenie transformacji cyfrowej i wdrażanie zasad Przemysłu 4.0 pozwolą producentom mebli sprostać nowym oczekiwaniom klientów dzięki oryginalnym produktom, projektowanym i wytwarzanym w zoptymalizowany sposób, oferowanym w odpowiedniej cenie i dostarczanym w jak najkrótszym czasie. Lectra zademonstrowała, w jaki sposób producenci personalizowanych mebli z tkanin mogą urzeczywistnić te możliwości dzięki ekskluzywnej prezentacji kompleksowej oferty Furniture on Demand by Lectra.


Furniture on Demand by Lectra—oferta rozwiązań Lectra zgodna z ideą Przemysłu 4.0 przeznaczona dla branży meblarskiej—składa się z dwóch pakietów: Made to Order i Made to Customize. Furniture on Demand to pierwsze w branży kompleksowe rozwiązanie—od przetwarzania zamówień po cięcie. Korzystając ze sztucznej inteligencji, danych, przemysłowego Internetu rzeczy i technologii chmury, umożliwia producentom mebli zarządzanie i optymalizację produkcję małych serii oraz spersonalizowanych zamówień.
Nowo zaprezentowany pakiet Made to Customize, który pojawił się rok po wprowadzeniu pakietu Made to Order, rozszerza możliwości rozwiązania Furniture on Demand by Lectra, oferując jeszcze większą automatyzację i inteligentne funkcje. Dzięki rozwiązaniu Made to Customize, firmy chcące rozszerzyć swoją ofertę personalizacji poza wybór tkaniny, mogą automatycznie łączyć wybrane modele produktu, tkaniny i komponenty bezpośrednio z zamówienia konsumenta końcowego. Następnie zamówienie jest automatycznie przekształcane w zlecenie cięcia i przekazywane do krojowni. Ten proces „kliknij i tnij” zapewnia krótszy czas wprowadzania produktów na rynek przy minimalnym ryzyku błędu.

Dla przedsiębiorstw produkujących meble tapicerowane ze skóry wprowadzenie systemu Versalis 2019, najnowszej generacji cyfrowego rozwiązania do cięcia skóry firmy Lectra, oznacza zmianę, która znacząco poprawia produktywność, wydajność nestingu i ergonomię operatora, zwiększając przepustowość całego cyklu produkcyjnego. Nowe interfejsy programowania aplikacji (API) zwiększają integrację rozwiązania Versalis z systemem planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), umożliwiając bezpośrednie przekazywanie zleceń do cięcia. Przedsiębiorstwa mają również większy dostęp do danych produkcyjnych w celu lepszego nadzoru nad produkcją dzięki kluczowym wskaźnikom wydajności (KPI). Zastosowanie technologii rozszerzonej rzeczywistości, stosowanej na etapach digitalizacji i rozładunku skóry, podnosi komfort i wydajność operatora, minimalizuje straty skóry i pozwala uniknąć błędów sortowania.

Versalis 2019 i pakiet Made to Order są już dostępne. Pakiet Made to Customize zostanie wprowadzony na rynek we wrześniu 2019 roku.
„Przemysł meblarski jest u zarania nowej epoki z ogromem możliwości. Przemysł 4.0 otwiera szereg możliwości tworzenia wartości i transformacji. Kiedy zmiana jest tak głęboka, kluczem do sukcesu jest współpraca ze sprawdzonymi partnerami. Najnowsze rozwiązania Lectry potwierdzają nasze głębokie zaangażowanie we wspieranie naszych klientów na drodze w kierunku Przemysłu 4.0”—podsumowuje Céline Choussy, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w firmie Lectra.

Obserwuj firmę Lectra w mediach społecznościowych:

https://www.linkedin.com/company/8538/

_____________________________________________________________
Informacje o firmie Lectra
Firma Lectra angażuje się w tworzenie technologii klasy premium ułatwiających transformację cyfrową firm spoglądających w przyszłość, które tchną życie w nasze garderoby, wnętrza samochodów, meble i wiele innych obszarów. Oferta Lectry wzmacnia pozycję zarówno marek, producentów, jak i detalistów oraz usprawnia pracę od projektowania po produkcję, zapewniając im uznanie na rynku i spokój umysłu, na który zasługują. Założona w 1973 roku firma Lectra posiada 32 oddziały na całym świecie i obsługuje klientów w ponad 100 krajach. Spółka zatrudnia ponad 1700 osób, a w 2018 roku wypracowała 333 milionów dolarów przychodu. Lectra jest notowana na giełdzie Euronext (LSS).
Więcej informacji znajduje się na stronie www.lectra.com.

Kategorie