Po zakończonych sukcesem letnich dniach otwartych, Würth Polska rusza z kolejnymi wydarzeniami w swoich sklepach stacjonarnych rozmieszczonych na terenie całego kraju. We wrześniu i październiku odbędzie się 11 eventów, w czasie których obecni i potencjalni klienci firmy będą mogli skorzystać z licznych promocji, pokazów produktowych i bezpłatnych szkoleń. Przewidziano również atrakcyjne nagrody za każdy zakupiony produkt.
– Obecnie na terenie Polski działa 29 naszych sklepów firmowych, do końca roku będą uruchomione kolejne dwa. Planujemy systematycznie rozwijać sieć sklepów w całej Polsce, by być jak najbliżej naszych klientów. W każdym ze sklepów mamy dostępnych około 3000 artykułów dla różnych branż, między innymi stolarskiej, dla budownictwa, instalatorów, warsztatów samochodowych i meblarzy. Oferujemy zarówno artykuły chemiczne, elementy złączne, narzędzia ręczne, wiertła, tarcze, elektronarzędzia, jak i artykuły BHP. Nasi profesjonalni sprzedawcy w sklepach pomagają dobrać odpowiednie produkty, tak żeby praca z użyciem artykułów Würth sprawiała przyjemność i satysfakcję – mówi Alicja Rippel, Dyrektor Centrum Obsługi Klientów i Oddziałów Regionalnych Würth Polska.
Nowości, prezentacje i porady ekspertów
W czasie dni otwartych obecni i potencjalni klienci firmy będą mieli okazję poznać nowe pozycje w asortymencie sklepów Würth Polska, między innymi wkręty ASSY – klasa premium w dziedzinie wkrętów do drewna, drabiny i rusztowania przejezdne, piły SAMURAI umożliwiające cięcie różnych typów materiałów, a także nowości wśród akcesoriów meblowych, szuflad i prowadnic. Podczas tych wydarzeń odbędą się liczne szkolenia i prezentacje, m.in. systemów naprawy gwintów za pomocą tulei Time sert i sprężynek gwintowanych, a także technik nitowania, służących do łatwego tworzenia stałych połączeń. Przedstawiona zostanie również instalacja okien zgodnie z zasadami ciepłego montażu, a obecni na miejscu eksperci Würth Polska pomogą z wyborem właściwej kotwy do mocowań oraz przedstawią możliwości i porównają wybrane kleje montażowe. Zainteresowani tematem motoryzacji poznają odpowiedzi na pytania z zakresu serwisu i czyszczenia klimatyzacji, tajników auto detailingu z autorskimi rozwiązaniami ekspertów Würth Polska, a także lakiernictwa – jakie szpachle wybrać oraz jak przygotować powierzchnię do lakierowania wykorzystując asortyment sklepu.
Jesienny harmonogram dni otwartych w 2018 roku
Pierwsze wydarzenie odbyło się 4 września w Zielonej Górze, kolejne 6 września w Płocku. Zaplanowano również eventy w Gdyni (11.09), Szczecinie (13.09), Kaliszu (18.09), Poznaniu (20.09), Łodzi (25.09), Olsztynie (27.09). Jesienny cykl dni otwartych zakończy się w październiku, w którym odbędą się wydarzenia w następujących miastach: Katowice (04.10), Kraków (09.10) oraz Rzeszów (11.10).
Wszystkie wydarzenia odbędą się w godz. 9.00-17.00. Wstęp jest bezpłatny. Więcej informacji na stronie www firmy.
O Würth Polska
Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 28 lat. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 610 pracowników, z czego 440 w Dziale Sprzedaży podzielonym na 5 dywizji – Auto, Cargo, Drewno, Budownictwo i Metal. Würth Polska posiada 29 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowany sklep internetowy, który zapewnia możliwość zakupów 24h bez wychodzenia z domu. Centrala firmy i nowoczesne centrum logistyczne o powierzchni ponad 5000 mkw. znajdują się w Warszawie. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Więcej informacji o Würth Polska pod linkiem.
O grupie Würth
Grupa Würth została założona w 1945 r. w Niemczech. Obecnie składa się z 400 samodzielnych firm, rozmieszczonych w 80 krajach na wszystkich kontynentach. Zatrudnia ponad 74 tys. osób, z czego ponad 32 tys. to przedstawiciele handlowi. Würth to również ponad 3 mln klientów. Zgodnie ze wstępnym rocznym sprawozdaniem finansowym, Grupa Würth odnotowała w 2017 r. rekordowy wynik sprzedaży na poziomie 12,7 mld EUR, co oznacza wzrost o 7,5 procenta w porównaniu do roku wcześniejszego.